VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné a dodacie podmienky
1. Všeobecné obchodné podmienky
Upravujú práva a povinnosti zmluvných strán v oblasti predaja tovaru (produktov) cez internet.
Prevádzkovate?om internetového obchodu a zárove? aj predávajúcim je SkyTop s.r.o., Stará Gala 131,
930 34 Holice, s prevádzkou na Hlavnej 49, 931 01 Šamorín (?alej len „predávajúci“) Zapísaný v
okresnom súde v Trnave, vložka ?: 28731/T 630-13651 a jeho obchodnými partnermi (?alej len
„kupujúci“).
2. Vymedzenie pojmov
* predávajúci - prevádzkovate? internetového obchodu SkyTop.sk * kupujúci - fyzická alebo právnická
osoba, ktorá vstúpila do obchodného vz?ahu s predávajúcim * tovar - produkty alebo služby v ponuke
internetového obchodu www.skytop.sk * objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný
predaj tovaru
3. Objednávka
Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na
základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne
e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky
(potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k
potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania
požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej ?as?) je považovaná za záväznú pre
obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v ?ase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa
považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho po?et), cena za tovar a
prepravu, spôsob a termín doru?enia.
4. Storno objednávky
Storno objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo stornova? objednávku bez udania dôvodu kedyko?vek pred jej odoslaním. Po odoslaní
objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania
potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradi? predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním.
Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo
nutné na želanie zákazníka zaobstara? alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už
k vynaloženiu preukázate?ných nákladov.
Storno objednávky zo strany predávajúceho:
Predávajúci si vyhradzuje právo zruši? objednávku alebo jej ?as? v týchto prípadoch:
* objednávku nebolo možné záväzne potvrdi? (chybne uvedené telefónne ?íslo, nedostupný, neodpovedá
na e-maily atd.)
* tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávate?a tovaru. V
prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktova? kupujúceho za ú?elom dohody
o ?alšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už ?as? alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato
?iastka prevedená spä? na jeho ú?et alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
5. Ostatné ustanovenia
Zodpovednos?
Predávajúci upozor?uje, že informácie uvedené v eshope sú z ?asti preberané od tretích strán a môžu
obsahova? vecné a technické nepresnosti, ?i typografické chyby a môžu by? aktualizované bez
predchádzajúceho upozornenia. Predávajúci môže kedyko?vek bez predchádzajúceho upozornenia zmeni?
produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú správnos? ich obsahu.
Predávajúci nenesie vo?i inej strane zodpovednos? za priame, nepriame, mimoriadne alebo iné následné
škody, spôsobené použitím informácií z jeho vlastných alebo odkazovaných webových stránok, vrátane
(ale nie výhradne) ušlého zisku, vynaložených nákladov, prerušenia ?innosti a ?a?ších škôd.
Predávajúci neposkytuje žiadne garancie a záruky okrem záruk vyplývajúcich zo zákona a záruk, ktoré
nad rámec zákona poskytujú dodávatelia výrobkov a poskytovatelia služieb, ktoré sú ponúkané na tomto
eshope pokia? je to u takých výrobkoch a služieb výslovne uvedené. Informácie uvedené na tomto
eshope nie je možné interpretova? ako prehlásenie o vhodnosti výrobkov a služieb pre niektorý
konkrétny ú?el, pokia? také prehlásenie zákazník neobdržal od predávajúceho v písomnej podobe potom,
?o ho v prípade pochybností kontaktoval. V prípade chybne uvedenej predajnej ceny na tomto eshope si
predajca vyhradzuje právo na jej opravu (zmenu) a to aj po vykonaní objednávky zákazníka, ten má
právo s opravou ceny nesúhlasi? a odstúpi? od zmluvy resp. stornova? objednávku.
6. Odstúpenie od kúpnej zmluvy - (zásielkový obchod)
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho v prípade neosobného spôsobu doru?enia tovaru:
(nevz?ahuje sa na osobné prevzatie tovaru v mieste predávajúceho).
V súlade so zákonom máte ako zákazník právo odstúpi? od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru, v tomto
eshope prevádzkovate? predlžuje zákonom stanovenú lehotu až na 14 dní v prípade ak sú splnené
podmienky uvedené nižšie. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie
nižšie uvedených podmienok:
Kontaktujte nás (vi? kontakt), že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením ?ísla objednávky, dátumu
nákupu a Vaším ?íslom ú?tu ?i adresou pre vrátenie pe?azí. Ak ste už tovar obdržali a prevzali,
zašlite ho spä? na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
» tovar musí by? v pôvodnom nepoškodenom obale
» tovar musí by? spôsobilý na ?alší predaj
» tovar musí by? nepoškodený , v prípade podozrenia na nefun?nos? výrobku si predajca vyhradzuje
právo na preverenie funk?nosti v odbornom servise.
» tovar musí by? kompletný (vrátane príslušenstva, záru?ného listu, návodu atd.)
» zašlite spolu s dokladom o kúpe
Tovar, prosíme, posielajte doporu?ene a poistený, nako?ko neru?íme za jeho prípadnú stratu, alebo
poškodenie na ceste k nám (doporu?ene neznamená na dobierku). Pri splnení všetkých vyššie uvedených
podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme poukážkou alebo prevodom na Váš ú?et a to
najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žia? môc? akceptova? odstúpenie
od spotrebite?skej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspä?.
7. Záloha a platby na ú?et
Pri objednávke v hodnote nad 990 € požaduje predávajúci od kupujúceho platbu vopred na bankový ú?et.
Platbu vopred môže predávajúci žiada? kedyko?vek pri posudzovaní objednávky. V jednotlivých
prípadoch môže predávajúci pristúpi? aj k dohode o zálohe na tovar. Predfaktúra vystavená na základe
objednávky je splatná ihne? po e-mailovom potvrdení objednávky obchodným oddelením.
Pri úhrade bankovým prevodom je potrebné uvádza? ?íslo preddavkovej faktúry ako variabilný symbol.
8. Dodacie podmienky
V prípade, že je tovar ozna?ený ako "Skladom", a kupujúci objednávku vytvorí a následne ju
predávajúci potvrdí do 13.00 hodiny, má kupujúci garanciu, že predávajúci odošle tovar vyexpeduje do
48 hodín. V prípade objednania tovaru ozna?eného ako "Vypredané" Vás mailom budeme informova? o
d?žke dodacej lehoty.
Predávajúci si na službu "Odosielame do 24 hodín" vyhradzuje právo nesplni? ju v prípade, ak sa
vyskytnú neo?akávané udalosti, alebo udalosti spôsobené vyššou mocou, ktoré neumožnia splni?
podmienky služby.
Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie
objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doru?enia zabezpe?uje
predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje da?ový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na
používanie, prípadne záru?ný list.
Kupujúci je povinný prevzia? tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. O termíne dodania je
povinný predávajúci informova? kupujúceho bu? emailom alebo telefonicky. Ak kupujúci tovar odmietne
prevzia? od kuriéra alebo bude potrebné dodávku opakova? viac ako 2 x z dôvodu neprítomnosti
kupujúceho na mieste ur?enom v objednávke, všetky náklady s tým vzniknuté, hradí kupujúci vo výške:
15,- EUR
9. Možnosti platieb a spôsobov prepravy
Spôsob platby a prepravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru ozna?ením zvolenej možnosti.
Viac o možnosti platieb a spôsobe dopravy nájdete v dodacích podmienkach zverejnených v eshope.
Ako zaplati? za tovar
Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. V závislosti na zvolenom spôsobe platby a
dostupnosti tovaru vám objednaný tovar doru?íme v termíne do 24 hodín od potvrdenia vydania
objednávky.
Za tovar objednaný u nás môžete zaplati? viacerými spôsobmi:
• Úhrada bankovým prevodom
Platbu vopred uskuto?nite na základe zálohovej faktúry, ktorú si môžete vytla?i? po vytvorení Vašej
objednávky. Nezabudnite uvies? ako variabilný symbol ?íslo zálohovej faktúry. V prípade platby
bankou vopred uhra?te sumu, ktorá je uvedená v objednávke aj s prepravným poplatkom na ú?et
Tatrabanka, a.s., ?. ú?tu : 2920869197/1100. Ceny za prepravu sú jednotné pre územie celého
Slovenska. Tovar Vám bude doru?ený priamo na dodaciu adresu. Predfaktúra vystavená na základe
objednávky je splatná ihne? po e-mailovom potvrdení objednávky obchodným oddelením.
• Dobierkou – (Preprava zabezpe?ená Sl.poštou alebo kuriérskou spolo?nos?ou)
Pri platbe na dobierku, platbu uhradíte pri prevzatí tovaru na pobo?ke Slov. pošty, alebo priamo
kuriérovi, záleží na zvolenom spôsobe dopravy. K vašej objednávke bude pripo?ítaná suma za platbu na
dobierku pod?a nášho aktuálneho cenníka.
• Tatrapay – Ak je dostupné - (Preprava zabezpe?ená Sl.poštou alebo kuriérskou spolo?nos?ou)
Klienti Tatrabanky majú možnos? zaplati? online za svoju objednávku cez internet banking
Tatrabanky.
Zákazník je povinný prekontrolova? a prevzia? zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal.
V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevzia?, ale je nutné uvies? výhrady do prepravného listu.
Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnos? balenia, v prípade
poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skuto?nos? nahláste na našich telefónnych ?íslach
alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnos? zásielky
po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihne?, najneskôr do 12 hodín nebude braný oh?ad
vzh?adom na prepravné podmienky prepravcu!
Pri objednávke do zahrani?ia - predávajúci vypo?íta poštovné individuálne, pod?a hmotnosti zásielky
a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahrani?ia je platbu nutné zrealizova? vopred,
na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.
10. Nadobudnutie vlastníctva
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
11. Doklady
Preddavková faktúra - nie je da?ový doklad
Slúži na uskuto?nenie platby prevodom vopred, obsahuje všetky zákonné náležitosti.
Faktúra - da?ový doklad
Na tovar objednaný u predávajúceho sa vystavuje faktúra, ktorá obsahuje všetky zákonné náležitosti.
Dobropis - Tovarový dobropis – sa vystavuje v prípade, že došlo k chybnému objednaniu tovaru alebo
bol dodaný nekompletný alebo poškodený tovar.
12. Závere?né ustanovenia
Kupujúci súhlasí s úpravou objednávky v súlade s obchodnými podmienkami predávajúceho.
Na vz?ahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vz?ahujú príslušné ustanovenia
Ob?ianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo
veciach ochrany spotrebite?a, Zákona o ochrane spotrebite?a 634/1992 Zb." v znení neskorších
zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými
ustanoveniami Obchodného alebo Ob?ianskeho zákonníka.
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že
s nimi v plnom rozsahu súhlasí. SkyTop s.r.o. si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeni? kedyko?vek,
pokia? si to bude vyžadova? zmena obchodnej politiky alebo zákonov.
V prípade akýchko?vek informácií, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára, prípadne
telefonicky na niektoré z ?ísiel uvedených v kontaktoch.
Dozorujúcim orgánom eshopu SkyTop.sk je SOI Trnava.
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Trhová 2, 917 01 Trnava 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebite?a
tel. ?.: 033/5512 689
033/5512 690
fax ?.: 033/5512 656
Oboznámil som sa s podmienkami a chcem sa zaregistrova?